رضا درویش روز یکشنبه اعلام کرد باشگاه پرسپولیس با بازیکنی که تحت قرارداد باشگاهی است وارد مذاکره نمی شود، اما به نظر می‌رسد اگر مسائل مالی مانع نشود شرایط رختکن پرسپولیس مانعی برای بازگرداندن رضاییان نخواهد بود. 

پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین با قطعی شدن جدایی دانیال اسماعیلی‌فر از پرسپولیس یا به صورت صحیح‌تر تمدید نکردن او با این باشگاه، حالا مدیران پرسپولیس باید دنبال یک مدافع راست جدید باشند .
از چند روز قبل بحث مذاکرات بین باشگاه پرسپولیس و گرگور چابرادزه مدافع گرجستانی ذوب آهن در نیم فصل دوم لیگ بیست و سوم مطرح شد که این مذاکرات به نتیجه نرسید چرا که پرسپولیس ۱۰۰ هزار دلار کمتر از رقمی که این گرجستانی می‌خواست به او پیشنهاد داده بود.
قبل‌تر از رودریگو پریرا و یک گزینه اردنی هم برای این پست صحبت شده بود، اما به تازگی اخبار درباره گزینه این پست به سمت رامین رضاییان و احتمال جذب او چرخش پیدا کرده است.

رضاییان بعد از قهرمانی جام حذفی از سپاهان و هوادارانش خداحافظی کرد و گفته شد الوصل امارات مقصد بعدی او خواهد بود، اما این بازیکن با سپاهان قرارداد دارد و بند فسخ قراردادش برای تیم‌های داخلی بالاتر از خارجی‌هاست. موضوعی که سپاهان تقریبا درباره تمام بازیکنان مهم و ستاره‌هایش لحاظ کرده است.

رامین رضاییان در نیم فصل دوم لیگ بیست و یکم به پرسپولیس آمد و با وجود عملکرد خوبی که در فاز تهاجمی داشت در دفاع شرایط خوبی پیدا نکرد ضمن اینکه گفته شد برخی بازیکنان مهم و رختکن پرسپولیس هم ارتباط خوبی با او نداشتند، تا جایی که عمر سرخپوش بودن او بعد از پنج سال حضور در بلژیک و قطر فقط نیم فصل بود و حتی یحیی گل‌محمدی نیز به شکل غیرمستقیم علت جدایی رامین را همین مسئله اعلام کرد.
رضا درویش روز یکشنبه اعلام کرد باشگاه پرسپولیس با بازیکنی که تحت قرارداد باشگاهی است وارد مذاکره نمی شود، اما به نظر می‌رسد اگر مسائل مالی مانع نشود شرایط رختکن پرسپولیس مانعی برای بازگرداندن رضاییان نخواهد بود.

گفته می‌شود بند فسخ رضاییان با سپاهان ۱۵ میلیاردی است که اگر اعتبار داشته باشد پرداخت آن کار راحتی نیست. در عین حال به نظر می‌رسد اگر رضاییان هم به پرسپولیس برنگردد، این باشگاه یک مدافع راست خارجی جذب خواهد کرد.
مدیران باشگاه پرسپولیس می‌گویند عملیات جذب رضاییان تا حدودی دشوار است و به دست آوردن دوباره این ستاره راحت نخواهد بود بخصوص اینکه رامین هم تمایل دارد خارج از ایران به فوتبالش ادامه دهد اما اگر پرسپولیس نتواند رضاییان را برگرداند و دو گزینه خارجی دارد که شرایط جذب آنها را بررسی کرده است.

کد خبر 865695

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
    8 0
    رضاییان بازیکن باکیفیت و باغیرت پرسپولیس بود که متاسفانه گلمحمدی اسماعیلی فر بی کیفیت وپولکی را جایگزین نمود رضاییان محبوب قلوب طرفداران پرسپولیس است وباید به تیمش برگردد
    • درویش پرز IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
      1 0
      حرف شما کاملا صحیح است. صبر کنیم ببینیم حاج رضا درویش چ تدبیری میکنه
  • IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
    2 2
    هنوز باورم نمیشه ترابی رفت💔💔